Debug-Tool

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Information: The EMERGENCY community board is completely free and is financed by advertisement. Please deactivate adblocker if you use this site. Thank you!

• Hallo. Ich bin kein Deutscher, daher werde ich Google Translate verwenden.

Ich habe Wuppertal Modification installiert und aktiviert. Und ich genieße es sehr. Und ich habe eine Frage zum "Debug-Modus". Was ich meine ist, wenn Sie es in der Vanille-Verifikation des Spiels verwenden können? Ich würde gerne die Kampagne im Debug-Modus spielen können, aber natürlich kann ich nicht mit Wuppertal spielen. Wenn mir jemand dabei helfen möchte, kontaktieren Sie mich unter Discord: PR3.no | ツ AcreenYT ツ # 6969
    Oder wenn Sie mir hier helfen möchten, fahren Sie einfach fort. Sie können mich auch über Google Mail kontaktieren. - Damiswulis@gmail.com
    Ich wäre dankbar für die Hilfe.

Mit freundlichen Regarts,
    Acreen

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi. I am not german, so I will be using Google Translate.

I installed and activated Wuppertal Modification. And I enjoy it a lot. And I have a question about the "Debug Mode." What I mean is if you can use it in the vanilla verision of the game? I would love to be able to play the campaign with the debug mode, but obviously I can't play with Wuppertal. If someone would like to help me doing that contact me at Discord: PR3.no | ツAcreenYTツ#6969
    Or If you would like to help me here, just go ahead. Also you can contact me via Gmail. - Damiswulis@gmail.com
    I would be thankful for the help.

With kind regarts,
    Acreen