[EM5] Minimod 4.4 (DE/ENG)

Wir verwenden Cookies, um Inhalte und Anzeigen zu personalisieren, Dienste bereitzustellen und die Zugriffe auf unsere Website zu analysieren. Außerdem werden durch unsere Partner Informationen zu Ihrer Nutzung für soziale Medien, Werbung und Analysen erfasst. Weitere Informationen

• [2018-02-06 21:28:43][QSF info] Execute Command: em5::MoveCommand caller: "ff_mtw" target: "street_crossing_x_01"
      [2018-02-06 21:28:43][QSF error] Unable to create smoothed path
      [2018-02-06 21:28:44][QSF error] Unable to create smoothed path
      [2018-02-06 21:28:48][QSF info] Execute Command: em5::MoveCommand caller: "firefighters_rw" target: "street_crossing_x_01"
      [2018-02-06 21:28:48][QSF error] Unable to create smoothed path
      [2018-02-06 21:28:49][QSF error] Unable to create smoothed path
      [2018-02-06 21:28:56][QSF info] Game shutdown...
      [2018-02-06 21:28:57][QSF info] Game shutdown finished
      [2018-02-06 21:28:58][QSF info] Successfully saved player progress to file 'C:/Users/joon/AppData/Roaming/Promotion Software GmbH/EMERGENCY 5/online/sungjinbae/playerprogress.bin'

I have some errors and I ask again.
      Please tell me how to fix it.
      Please reply when you have time :)
      Dateien
    • KillerConsti schrieb:

Glad you like this modification

you could try to move it closer to the building. The borders of the building cant be detected with the latest version instead the middle of the building is taken to make the distace check. However in the upcoming version of the wuppertal mod at least this issue is fixed ;)
      hold up you've lost me at new version of Wuppertal :P what does the mini mod and that truck have to do with Wuppertal? (just asking, no offense meant :) i don't have Wuppertal enabled as in MP too much bugs at this time that often ruin the game play, so im waiting for a stable release, although you did make me curious now :P sorry if i don't make cense.. :P yeah often moving closer works but also often not. i also noticed that doctors and paramedics still go in separate cars is there a way to have the just go with the damn ambulance already? xD some missions have loads of victims and imagine trying to park 4 ambulances, and 4 emergency doc units.... If it gets fixed in the Wuppertal mod will you fix it in the mini mod? ^^
    • Well I' ve programmed the logics for this truck (and much much more stuff). The logic can not only be used for this truck but for all kind of turntable ladders and cranes. In November or December 2017 Grisu83 asked me if I want to join his Wuppertal team together with my workmate charlie96. The results of the Unitpool paired with the logics from the minimod and other plugins (no offense here) are really really amazing and I do really enjoy that I dont need to make everything alone anymore. Also Wuppertal aims to be played in Multiplayer (not like the minimod - which just doesnt aim for MP because two years ago it was barely possible to create MP-compatible plugins). Finally I have to admit I'm modding/playing only the Feuerwehr Wuppertal at the moment (which has also a full translation with the next version) and I'll abandon the minimod project.

If it gets fixed in the Wuppertal mod will you fix it in the mini mod?
      well I think about releasing a last version which adds another vehicle and some other small stuff. But the turntable ladder wont get fixed (the date when the plugin was build is somewhere in December and it differs too much from the current one).

i also noticed that doctors and paramedics still go in separate cars is there a way to have the just go with the damn ambulance already? xD some missions have loads of victims and imagine trying to park 4 ambulances, and 4 emergency doc units
      have a look at this file. The doctor is set to the number 0 - meaning he can enter the vehicle but is not spawned inside
      Screenshot 2018-03-17 12.05.44.png
      Have a nice day

Some more hints about Feuerwehr Wuppertal
      Allgemeines
    • do you know if there's a way to perma disable the terrorist hunt? its an annoying mission and in mp it seems if i cancel missions my LAN partner has stuck missions..
      I hate this one too

The file is here: em5\gamedata\em5_eventpool\multiplay\multiplayer_definitions

its called Manhunt

Well the hose issue is known and is allready fixed in the upcoming version. just hold out a bit ^^

Beitrag von Jackson_Evans ()

Dieser Beitrag wurde vom Autor gelöscht ().
    • Nutzungsbestimmungen schrieb:

-das Gerüst kann ohne jedigliche Einschränkungen weiterverwendet werden (auch außerhalb der Emergency Reihe, ohne Namensnennung etc)
      Ist mit "Gerüst" die Mod als "Grundgerüst" gemeint, oder das "Gerüst" welches es in der Mod als "Objekt" gibt?
      Also .. kann ich die Mod auf meine Berlin Extended Karte einbinden oder ist dies nicht gewünscht?
    • damit ist das Layher Blitzgerüst gemeint (das könntest du in jedem Spiel, in jeder Simulation oder zum 3d-Ausdruck verwenden wenn du willst ;) ).*

Da du dich zum einen in der Emergency Reihe bewegst ist es erlaubt. Andererseits ist es von meiner Seite ein Wunsch, dass Leute sich mit EM5 beschäftigen und es freut mich doch sehr, wenn Leute Sachen aus der Minimod als brauchbar einstufen und diese Sachen weiterverwenden - egal wie groß der Anteil ist (1 Objekt oder die ganze Mod?.. vollkommen egal).

LG

*Ziel dieses Punktes ist es zu sagen, dass ich das zu 100% gebaut habe und es jedem gestatte zu verwenden wie er das möchte
    • Super! Danke :)
      Bei dir in der Minimod gibt's nämlich ein Prefab namens "Hospital_all" und die Scripts damit Fahrzeuge immer wieder auf ihre Parkplätze fahren. Das könnte ich sehr gut gebrauchen :D
      Für einen Programmcode-Idioten wie mich gefundenes fressen zum verwenden .. wenn ich es schaffe die richtigen Dateien der Minimod auf die korrekte Art und weise bei mir auf die Karte zu implementieren :pump: :gamer:
    • Hallo, ich hab ein kleines Problem auf Berlin..
      dort gibt es ja eine extra Feuerwache. Teilweise kommt es beim herbeirufen eines Rüstwagens dazu, dass sich der Rüstwagen in den Säulen der Feuerwache verfängt und somit nicht den Einsatzort erreichen kann. Ich kann das zwar beheben, indem ich den Wagen neue Stellplätze zuweise oder die auf der "Einsatzfahrt" unterbreche, auf die Straße vor der Wache ziehe und dann zum Einsatzort schicke. Gibt es dazu vielleicht bereits einen Lösungsansatz oder ähnliches?

Danke schonmal im Vorraus,
      Mustaang